onsdag 20. oktober 2010

Tilstandsrapport fra lesesalen

Nå er det vel på tide å gi lyd fra seg igjen da. Som svar på noen tidligere innlegg så har jeg ikke levert den søknaden enda. Neste frist er 4. november og den SKAL jeg nå, til og med veilederen mener det. Så nå sitter jeg, som jeg har gjort i snart tre måneder nå, og jobber med denne søknaden. Mye arbeid, mye "pirking". Jeg skal imidlertid innrømme at jeg har lært masse, og jeg kan jo bruke masse av det jeg gjør nå i masteren. Det jeg skriver på nå er en slags mal på hvordan masterprosjektet mitt skal se ut. Sånn bortsett fra dette så er snøen ankommet Trondheim i dag. Å si at det ar glatt på moholt i dag er vel å underdrive. Jeg kom meg i hvert fall velberget frem, men det var mange som slet veldig, og mange som fikk ødelagte biler. Er med andre ord veldig glad i vinterdekkene mine.

Håper dere har det fint alle sammen, og satser på at jeg har noe mer spennende å fortelle snart.

2 kommentarer:

Lisa sa...

Heihei til deg paa lesesalen!

Den neste fristen kommer du til aa naa med glans vettu! Masse ekstraskoleenergi sendes deg herifra! :)

Merete sa...

Den mastern kjæm t å bli knallbra rætt å slætt :) du har itj koinja valgt et ber emne :)