lørdag 25. september 2010

Pre høst stemning

Nå er vel høsten strengt tatt her, eller i hvert fall begynnelsen på høsten. Trærne begynner å bli nydelig oransje, hassenøttene er modne, luften er kald og solen skinner. Selv er jeg litt stresset for tiden. Jeg sitter og skriver på en, nei vent fire, dokumenter som skal sendes til rek (den regionale etiske komite). Nå venter jeg egentlig på at veilederen min skal godkjenne dokumentene, og sende dem inn. Den nærmeste fristen er på 30 september så håper vi rekker det. Jeg tviler, meeeen krysser fongre og tær for at det skal gå. Jeg liker ikke helt å være avhengig av andre på denne måten kjenner jeg, men jeg skjønner jo at sånn må det være, og slik er det for de andre også. Om jeg får sendt inn denne søknaden nå er jeg vel 20kg lettere i løpet av neste uke. Si tvitvi da dere.

God helg alle sammen.