tirsdag 16. desember 2008

Glade jul

Jeg har det så bra for tiden. Det har jeg i grunn hatt en stund nå. Helt eksakt fra da jag flyttet til Trondheim. Her bor mange av mine nærmeste venner, og om ikke alle bor her er det enklere å nå dem herifra enn det var på Levanger. Nå har jeg bestemt meg for at jeg må bli flinkere til å skrive blogger om disse gode dagene. I den grad jeg ønsker å dele dem med alle dere ivrige blogg lesere. Både lørdagen og gårdsdagen var slike flotte dager. Etter jobb på lørdag traff jeg Lisa. Vi har en årelang tradisjon med felles julegavehandling. Siden vi begge for tiden bor i Trondheim har vi full anledning til å kjøpe julegaver når som helst nå, i motsetning til da vi startet tradisjonen. Derfor ble det ikke så mye gave shopping, men vi koste oss skikkelig med nydelig pizza og vindusshopping. I går møtte jeg Ann Iren etter jobb, og det var kjempe koselig. Det går alt for lenge imellom at vi treffes, noe som definitivt blir enklere å gjøre noe med nå siden begge jobber i Trondheim. Vi spiste middag på jordbær pikene og skravla gikk som vanlig konstant. Etter det gikk vi oss en runde på torget. Der fant jeg en kjole jeg forelsket meg helt i og var bare nødt til å anskaffe meg i forbindelse med at julefeiringen står for tur. Det eneste minuset med den var at glidelåsen var hard å få igjen så jeg måtte ha litt assistanse der. Heldigvis gikk det bedre da jeg prøvde kjolen da jeg kom hjem. Dagen ble avsluttet litt trist da, da jeg oppdaget at jeg bare hadde en vott i vesken min da jeg kom hjem, men i dag løste også denne gåten seg. Den lå på jobb, der jeg bruker å ha vesken min. Jeg tror virkelig det er noen små nisser som lusker rundt og skaper gleder i disse juletider, og ikke bare nissestreker. Åh herlige juletid.

Ingen kommentarer: