onsdag 2. juli 2008

Dårlige gener

Jeg har nå vært inne i en innholdsrik periode, med bachelor skriving, syden tur, innflytting, begynne sommerjobb, og besøk. Pågrunn av alt dette er det blitt litt dårlig med blogg skrivingen, men jeg skal forsøke å ta det igjen nå. Vi har nå hatt besøk av mine kjære gudforeldre, noe som har vært særdeles koselig, synd jeg ikke fikk se dem mer, men på grunn av jobbing, ble det slik denne gangen. Jeg gikk også glipp av den morsomste hendelsen jeg har hørt på lenge, og som viser hvor jeg har fått mine distrê gener fra. Det hele startet da gumor mistet nøkkelen da hun skulle låse opp etter å ha vært på toalettet. Siden det er en liten sprekk under døren klarte nøkkelen selvsagt å ramle inn i denne sprekken og havne på den andre siden av døren. Min kjære mor hørte da mystisk banking, noe mennene i huset imidlertid trodde var vaskemaskinen som tok seg en svingom. Min mor den barmhjertige samaritan oppdaget imidlertid hva som hadde foregått og fant nøkkelen på andre siden av døren. Nå kommer det mest komiske med hele historien da min mor ikke låste opp døren til hun som var innestengt på toalettet, hun valgte imidlertid å sende nøkkelen tilbake under sprekken. Gudmor måtte da finne en pinsett for å få tak i nøkkelen. Det komiske vart vel at hun heller ikke reagerte på mammas litt tungvinte måte å bedrive redningsarbeid på. Det ble en god latter da mennene fikk høre om denne hendelsen. Så nå er det klart, jeg er arvelig belastet på begge sidene i slekten. Er det rart jeg har innfall av distrehet? Svaret er nei om noen begynte å lure. Så nå må jeg ha meg ut i solskinnet, for en kan aldri vite hva jeg kan finne på innendørs med mine gener.

Ingen kommentarer: