søndag 30. mars 2008

Reklame reklame reklame

Noe jeg kjenner irriterer meg en smule er disse nye fancy reklamene på msn. De dukker opp overalt og blir forstørret når en kommer borti dem med. Skal en få bort disse reklamene må en trykke på en liten "lukk" rute. Denne ruten vises imidlertid nesten ikke. Det er derfor 90% sjanse for å ikke lukke reklamen. Det som skjer da er at det kommer et heldekkende bilde på sjermen som enten fører til at maskinen låser seg for en periode eller låser seg totalt å må skrus på igjen. Om maskinen ikke låser seg totalt er det bortimot umulig å ta bort disse reklamene, det kommer feilmeldinger, og bildet fryser, ja you name it, alt som akn gå galt med maskinene går galt pågrunn av disse "fantastiske" reklamene. Dette kjenner jeg irriterer meg litt i sjelen. I bunn og grunn er jeg noe svak for reklamer, spesielt reklamer jeg ser på tv. Jeg har blant annet gått til innkjøp av ny shampo (litt på grunn av pris, men dog), ny fancy tannbørste, ny sprt tyggis, drops, ja, jeg er og blir påvirket av disse reklamene. Bortsett fra reklamer på msn. Disse reklamene blir jeg ikke påvirket av i det hele tatt, mye pågrunn av protest for deres usansynelige tilstedeværelse. Flaut, men sant så var jeg ihøgga fan av side2.no og de sladdenyhetene de ga oss. Pågrunn av sine nå himla mange reklamene har de nå mistet en fan. En kommer ikke inn på artikler før en har vært igjennom reklame, hva er det for noe da? Reklame på internett er derfor definitiv ikke noe for meg. Jeg blir bare frustrert av det. Og takke meg til, nå har jeg sannelig sunket så dypt at jeg har skrevet en blogg om det også.

Ingen kommentarer: