søndag 5. september 2010

Fest fra begynnelse til slutt

Jeg har ikke nok ord i mitt vokabular som kan beskrive gårsdagen. For en fantastisk opplevlse. I går var jeg som de fleste av dere vet på a-ha konsert. Mine største musikalske idoler. I fin blodfan stil sto jeg og Ann Iren i kø i over en time før dørene åpenet. Da vi kom var det allerede dannet seg en ganske stor kø. Vi fikk lønn for at vi sto forholdsvis lenge i kø da vi fikk plasser helt fremmerst ved scenen. Ingen sto foran oss. Vi kunne virkelig ikke fått bedre utsikt. Det la i hele grunnlaget for kvelden. Litt over halv ti kom en gjeng godt voksne karer på scenen. Det var ikke småpjusk til scene skal jeg si deg. Bare den tok pusten fra de fleste. Fra første tone var jeg fenget, og jeg sang ivrig med på hver en sang. Lyspunkt etter lyspunkt og hit etter hit tok oss med storm. Jeg har virkelig ikke opplevd maken. Da en viss Morten holdt en tone i over et halvt minutt var kvelden komplett. Jeg kunne ikke tenkt meg å være noe annet sted i hele verden akkurat da. WOW.


Dette bildet fikk Nina tilsendt under konserten. Jeg tror hun satte pris på både det og telefonsamtalen hun hadde noen minutter tidligere.
Dette var en kveld jeg aldri kommer til å glemme. Jeg blir helt sjelven i kroppen bare av å skrive om denne kvelden. Den var rett og slett perfekt

3 kommentarer:

Johanne Brekkevold sa...

Så bra Hanne! Digg når noe til og med overgår forventningene.

Lisa sa...

Da tenker jeg du koste deg ja! :D Herlig det, Hannemora, og naa maa du bare begynne aa glede deg til neste gang! :)

Rapunsel sa...

Supert! Og nå har nedtellinga til neste konsert starta!!
Men tenk for en tlf-samtale å få på en lørdagskveld. Morten LIVE på tråden!! Nesten da.....
Supert!!