tirsdag 31. august 2010

Gjemt ikke glemt

Neida folksen, dere er ikke glemt, bare gjemt i tankene mine. Her i gården er det ikke så mye spennende som skjer for tiden, og da blir det mindre blogging. Har imidlertid en følelse av at det kommer til å forandre seg til helgen, for da braker det løst til et av årets støreste happeninger. Da er det nemmelig A-ha konsert som står på tapeten. Ja, jeg blir helt skjelvende av ekstase bare jeg tenker på det. Det blir rett og slett fantastisk.

Sånn bortsett fra det har jeg inntatt skolebenken igjen. I skrivende stund sitter jeg på Dragvoll, og bør strengt tatt foreta meg andre ting enn å blogge. Meeeen en pause i ny og ne det må jo alle unne seg.

I forrig helg var jeg i Hemne. Pluss en kjapp tur-retur Trondheimstur med papsen. Dataen min bestemte seg jo for å klikke serriøst nå så da ble det et Lefdal besøk på meg og papsen. Ja, for å gjøre en lang historie kort så er utfallet av pc krasjen uvisst og jeg sitter og venter spent på om de på Lefdal får reddet mine master dokumenter. Bortsett fra å strikke, fix pc problemer, spise og trene så besøkte jeg Olava, Charlotte og Aslak en tur også. Det var koselig som det alltid er. Hvem kan vel la være å bli glad av å se dette blide åsynet?
Blidere snuppe enn dette skal dere lete lenge etter.

Ingen kommentarer: