onsdag 5. mai 2010

Lese dag nr ???

Disse eksamens oppdatteringene er sikkert utrolig spennende for dere lesere (Les: kjedelig), men nå har jeg lovet dere å fortelle mer omhva jeg holder på med så da blir det sånn. I ettermiddag gikk jeg og Merete oss en herlig tur, det var virkelig på sin plass. Er så stolt av den frøkena. Hun er bare så inspirerende og flink som lærer. Er så hyggelig når mennesker finner sin plass i livet.

Ellers så omfatter dette:
dagens gjøremål...... Mine venner er nå kvantitativ metode. I dag skal jeg lese om ulike forsknings design i kvantitativ metode. Jeg skriver notater til fordi da lærer jeg best. Om noen lurer: Ja den lilla boken er på Engelsk. Ja, den er tykk med tynne sider og små skrift, og allikevel forståelig. Nå får jeg vel ta ettt dypdykk inn i bøkenes verden igjen.


Ønsker alle en strålende dag. Tenkte jeg skulle ta et bilde av undertegnede og legge ut, men det får vente til i morgen etter frisørtimen.

1 kommentar:

Merete sa...

Naww! Æ føle æ har foinje min plass i live, å d veit æ at du kjæm t å gjær å når du e færdigutdanna! D skoilja ha vårre fler som oss, tihi ;D