onsdag 24. mars 2010

Kresen?

Av flere kilder har jeg fått meddelt at jeg er fryktelig kresen. Jeg skjønner virkelig ikke hva disse kildene sikter til (kremter iherdig). Disse kildene hinter vel til andrr områder enn klær, men jeg har funnet ut at jeg også er fryktelig kresen når det kjelder klær og ved kleskjøp. Skal jeg invistere i ett plagg må jeg like det nesten 200%. Det handler vel også om at jeg lever på et studentbudskjett. Når man lever slik så blir man gode på å saumfare klesskapet og lage nye kombinasjoner. Det er jo litt morsomt også det da, å se nye muligheter i plagg. I kveld skal jeg ute på vift og hadde egentlig planlagt å anskaffe meg ett nytt antrekk. Med godt mot og lystig til sinns saumfarte jeg Trondheim torg her en dag. Siden jeg er blitt så kresen var det en skikkelig bomtur. Visa kortet smilet imidlertid iherdig. Jaja hva gjør man da når man ikke finner noe perfekt nytt plagg? Jo, da har en ikke så mye valg: "Man taver hva man haver". Kjenner jeg blir litt stolt av at jeg er blitt så selvdisiplinert når det kommer til å kjøpe klær, og sko, ikke minst sko. Da er det også morsommere å kjøpe noe når jeg først gjør det, for da kjøper jeg noe jeg virkelig har lyst på.

Kos dere i kveld da folkens, det skal nemmelig jeg.

1 kommentar:

June sa...

Du skulle jo nesten fotografert antrekket du valgte, ble nyskjerrig :)