søndag 29. november 2009

Første søndag i advent


Da er det første søndag i advent. Det passer meg utmerket, siden jeg både elsker jul og LILLA :D Gårsdagen brukte jeg til å vaske rundt på stuen. Puh, for en jobb. Jeg var skikkelig sliten til kvelds, men det var verdt strevet. Er mye koseligere å pynte og oppholde seg i et rent hus. Med det samme jeg holdt på pyntet jeg til advent, og til jul. Jeg synes det er koselig å ha julepynten oppe i hele desember. Det er da jeg har tid til å kose meg med den. Etter nyttårsaften vil en jo bare ha den ned uansett, og jeg synes det er koselig å ha den oppe tidlig så det blir litt poeng i pynte.



Beklager Lisa, men jeg orket ikke å skrive to blogginnlegg opp oppussingen så jeg linker den i stedet. Har du lyst til å se mine siste oppussingsprosjekter klikker du
HER

Ønsker alle både i inn- og utland en riktig fin adventstid. Spesielt til de i utlandet. Tenker på dere selv om dere er langt borte

2 kommentarer:

Merete sa...

Æ å syns d e my kosliar å pynt t jul i adventstida, for som du sei, ætter nyttårsaften så vilj itj æ ha denj der uansett!

Goo adventstid t dæ å :D

Lisa sa...

Goood adventstid te dæ å, Hannemor! Så fint du ha gjort det :) Skulle ønska æ kunna fått sjett julestua di "live" i år, men e no enda godt vi har nettet! ;)

Tihi, å æ læs strikkebloggen å shu, så får med mæ alt som kjæm ut der å. :D Må jo hold mæ oppdatert på ALT du hold på med!