mandag 24. august 2009

Ikke bare "Take on me"

Noen av dere, eller kanskje mange av dere tror nok jeg kun hører på A-ha og Morten Harket. Det er ikke tilfelle, selv om jeg hører mye på de ja. Tenkte å ordne en ti på topp liste, men ble så vanskelig å rangere så jeg kommer bare med noen favoritter jeg i vilkårlig rekkefølge.

ROXETTE

DIXIE CHICKS



THE CRANBERRIES


ENYA

TRACY CHAPMAN

KURT NILSEN

TRAVIS

JOAN OSBORNE



Relish plata til Joan Osborne er virkelig en stor favoritt.

ÅGE OG SAMBANDET


DDE
STAGE DOLLS


Jajaja jeg liker svette trønder rockere, mobb dere.

THE BEATLES




Nå får det holde med favoritter for denne gang.

4 kommentarer:

June sa...

Æ e ikke så avansert innen musikken, men kjente til mye av dine favoritter. jeg liker i tillegg Coldplay veldig godt!

Klæm tel dæ :)

Gunda sa...

hint, hint! Synes du skal begynne å høre på Spring is upon us jeg ;)

http://www.myspace.com/springisuponus

http://www11.nrk.no/urort/Artist/springisuponus/default.aspx

Anonym sa...

Savne SPUTNIK å Ole Ivars æ da .......

Lisa sa...

Her var det mye bra ja, Hanne! Og mye musikk som minner meg om deg! ;)