onsdag 3. desember 2008

En usedvanlig kjedelig, men dog så nødvendig blogg

Nå er det sannelig meg jul. Eller nesten i hvert fall. For meg omfatter jule begrepet hele desember måned. Dette er en øve blogg og et tappert forsøk på å skrive om hva jeg bedriver tiden min med. Dette er en prøvelse på når Lisa flytter til Canada for jeg har fått streng beskjed om at nå må jeg ikke bare skrive tull og fjas nå må jeg bli mer personlig og skrive hva jeg bedriver tiden min med har min gode venn Lisa messet om en tid nå. Alle de bloggene jeg leser omhandler jo i så å si alle tilfeller utgreininger om hverdags ting som folk bedriver. Dette passer meg meget dårlig, ikke å lese om, det er jo underholdende, men å skrive slike blogger selv. Jaja here we og, det er lov å komme med et forsøk i hvert fall. På mandag var det virkelig lov til å slippe all julestemning som jeg har holdt inne i snart en måned nå. Eller rettere sagt det begynte vel på søndag, med kjempe koselig advents kveldsmat og alias spill. Dere som ikke har spilt alias MÅ prøve det, verdens morsomste spill spør du meg. Leiligheten er nå pyntet med lilla og stjerne i vinduet. Siden jeg er en lilla fanatiker, passer adventstiden meg perfekt. På mandag var det tid for en innvielse av desember måned. Da var det julestemning på høyt plan hos Lisa (bortsett fra pyntingen da LISA :P, en appelsin-julekalander er ikke nok adventspynt). Anledningen ble feiret med ”The julekalander”, jul i blåfjell, julemarsipan, pepperkaker og julebrus. Det var kjempe koselig. Åh som jeg kommer til å savne den gode bestisen min når hun flytter laaaaangt og lengre borte. På tirsdag var jeg på smittevern kurs siden jeg har blitt smittevern kontakt. Det mest fascinerende på dette kurset var at foran meg satt en dame med bart, og at vi fikk påspandert lunsj. Etter kurset var jeg på KBS en tur og fikk påspandert middag fra mine kjære foreldre som var på en bytur. Ellers var det en helt vanlig tv kveld med jakten på kjærligheten og Greys. Resten av uka blir det hepatitt vaksine og lunsj med June på torsdag. Middags selskap med June og Elisabeth fra jobben på fredag, og Ylvis med mer på lørdag. Skal jeg være ærlig så synes jeg ikke denne bloggen kledde meg, men jeg får vel stå ut med det og gjøre det til en vane. Må i hvert fall la slike blogger bli en vane etter jul, ikke sant Lisa?

1 kommentar:

Lisa sa...

Hehe, yeey! Der ja! Etter jul blir du også så klart nødt til å legge ut bilde av brødskiva du spiser til frokost, dine nye gardiner, morrastrynet ditt og bilen din en dag den har speika seg skikkelig.. Sånne interessante ting som de superbloggerne legger ut vetdu! :P ;-)