onsdag 7. mai 2008

Dedikert til den beste

Skal jeg være det ærlige mennesket jeg streber etter innebærer det også å holde det jeg lover. Har herved lovet min mest iherdige og trolig den som leser min blogg hyppigst (muligens den eneste som leser min blogg også) å dedikere en blogg til henne. Jeg må vel fortelle litt om denne personen da, som fyller seg selv perfekt både på tvers og på langs. Tror ingen kjenner meg så godt som denne personen. Hun kan vel lese meg som et åpent kart. Det kan vel ha sammenheng med at vi har vanket sammen siden vi var så små at lekegriden var det sikreste stedet å oppbevare oss. Det eneste jeg kan slå denne personen i er brunfarge på sommern, der er jeg definitivt mesteren. Hun er ufattelig smart og kunnskapsrik dette vesenet. Det som er litt morsomt med oss som radar par er at jeg er hysterisk opptatt av tid, jeg stå alltid og venter på bussen minst et kvarter før den går, jeg er alltid tidlig ute, mens denne bloggleseren er det totalt motsatte. Hun løper etter bussen, og har alltid verdens beste tid. Stress hva er det? Derfor utfyller vi vel hverandre bra. Når vi skal ut på noe er vi aldri alt for tidlig ut, men vi har såpass godt tid at vi slipper å løpe det siste stykke for å nå målet. Jeg vet at denne personen er veldig glad i lange blogger, og denne bloggen har kunnet blitt opptil titalls tusen ord har jeg skulle beskrevet alle de gode sidene til denne personen. Ser kanskje ikke det som nødvendig siden jeg vet at denne personen vet hvor mye hun betyr og har betydd i livet mitt. Derfor velger jeg å avslutte denne bloggen med å konstantere at vi har hatt noen sinnsykt morsomme studer (og flere vil det bli), ingen jeg ler så godt med som denne personen og det er vel få jeg føler meg så trygg sammen med som denne personen.

Kjempe glad i deg min beste venn og verdens beste Lisamora - du er og blir den beste

1 kommentar:

Lisa sa...

Wohoho!! Æ har fått en blogg for mæ, æ e så fornøyd!!!! :D :D Akkurat det æ trengt når æ holdt på å kjed mæ i hjel her æ satt :)