onsdag 2. mars 2011

Samle trådene

Da er alle rutene utfylt, og jeg skal begynne å samle alle dataene til en tekst. Først må jeg nok slå sammen noen kategorier. Jeg er fornøyd med fremgangen de siste dagene. Det hjalp virkelig å bure seg inne på landet for å skrive. Nå skal det lunsjes også skal jeg sette meg ned og slå sammen kategorier og lage en disposisjon over analysekapitelet. For øyeblikket ser det lovende ut i forhold til å levere masteren i mai, og det er virkelig gledelig.

De er kanskje ikke så spennende disse masteroppdatterigene mine, men det er nå det jeg holder på med for tiden, så det blir enten masteroppdatteringer, eller ingen oppdatteringer fremover.
Ønsker alle en fin dag. Klem fra Hanne.

2 kommentarer:

Merete sa...

Æ like oppdateringa, sjøl om æ skjønne bære halvparten tå d du skriv ;) Æ må sei æ e imponert over at du e så strukturert å døktig t å jobb i disse vm tider, æ har ikke kalrt å komme t å vårre d :)

Line Kristine sa...

Å hoi! Her snakker vi system! Lykke til videre :)