fredag 31. desember 2010

Godt nytt år

Nå er snart nok et år forbi. Det året som er gått har i stor grad vært preget av skolearbeid, men noen andre begivenheter vil jeg allikevel trekke frem. Tror jeg tar dette punktvis jeg.
- Vinter OL. Ja, jeg må trekke frem OL. For første gang satt jeg ned og så på hele skirenn, og var skikkelig ivrig.
- Olava ble født, og jeg har fått mange fine stunder sammen med henne i løpet av året.
- Sommerjobbingen i år var også veldig fin, og jeg koste meg sammen meg veldig flotte kollegaer.
- Fossekonserten var også veldig fin i år med hellbillies og cc cowboys.
- Som alltid var det spesielt koselig å møte Odal gjengen i sommer. Nå er de så store at vi kan ha hobbyverksted, noe som er utrolig morsomt.
- I sommer fikk jeg også sansen for jogging, herlig.
- Høsten har vært preget av mye trivelig sosialt samvær, med blant annet gode "master" venner. Når jeg tenker meg om har egentlig hele 2010 vært preget av mange koselige stunder sammen med gode venner.
- Sist, men definitivt ikke minst har 2010 vært det store A-ha året, med to konserter på meg. Jeg har vel skrevet nok om disse konsertene, men jeg vil takke både Ann Iren og Nina for to utrolige flotte A-ha opplevelser i 2010.


2010 har vært et flott år, og nå ønsker jeg det nye året velkommen med åpne armer.


Jeg vil med dette ønske alle sammen et riktig godt nytt år. Må 2011 bli et bra og begivenhetsrikt år for dere alle.


Klem fra Hanne

2 kommentarer:

Merete sa...

GODT NYTTÅR :D

Gla i dæ wænnen!

*nyttårsklæm*

Johanne Brekkevold sa...

Godt nytt år Hanne!

Håper 2011 blir et knallår for deg:) Stor klem!