torsdag 18. november 2010

Julegave ønsker

Jeg synes det er veldig praktisk når andre legger ut ønskelister når det nærmer seg jul. Ingenting er kjedeligere enn å kjøpe gaver man ikke er sikker på om mottakeren trenger eller ønsker seg. Derfor velger jeg å legge ut en slik ønskeliste jeg også.

Bøker: A-ha -the swing of things av Jan Omdahl
Vottar og vantar av Annemor Sundbø

Cd: Kurt Nilsen - Have yourself a merry little christmas


Krus:

- Rosendahl grand cru

Mummi krus, jeg har de krusene dere ser nedenfor:





Garn:

Tips til garnsorter er Alfa, fritidsgarn, Alpakka, Østlandsgarn, Lanett (eller annen babyull), Østlandsgarn (kjøpes på nille), Freestyle. Fra drops/garnstudio: Eskimo, merino extra fine, karisma. Pt 5 sport.


Når det kommer til farger på garner jeg ikke kresen, men om du kjøper garn i en fryktelig ekkel farge kan det jo tenkes du er heldig å får det i retur i en annen form til neste jul ;)


Strikkepinner i alle slags størrelser.


Stilige knapper


Kake tine og kakefat

Klær: Skjerf, votter, luer, sokker, undertøy, gensere, topper/singletter. Superundertøy. Ikke i rosa, gul eller oransje.


Jeg samler også på carina stålbestikk.


Lys: forslag til farger: blå, lilla, beige, hvit. Jeg vil pressisere at jeg IKKE trenger lysestaker.


Det kan jo tenkes at denne listen utvides ettersom jeg kommer på flere ønsker.

Jeg håper dette kan være litt til hjelp i en travel førjulstid for i hvertfall noen av dere, og jeg anbefaler andre å legge ut slike lister også.

Ingen kommentarer: