fredag 25. juni 2010

Tilstandsrapport

Her er det dårlig på bloggfronten for tiden gitt. Grunnen er vel enkel for jeg tilbringer mine timer på St. Olavs nå og det som skjer der må være der. Så da får dere blogglesere bare leve i kjedsomheten over at jeg blogger sjeldnere. Det blir også en del kjøring på meg i disse tider. Jeg pendler litt frem og tilbake mellom Hemne og Trondheim for tiden. Når det er sommer trekkes jeg mer mot mitt kjære hjem på landet, det føles neste som at sommeren er virkeligere på landet. Det er også deilig å trekke seg langt unna jobben når man har fri. Været har ikke vært helt på godsiden i det siste, men de to dagene det har vært fint vær hadde jeg faktisk fri. Den ene dagen ble tilbringt på hyggelig skogstur med to herlige damer som dere ser på bildet nedenfor.

Buggis er alltid beredt. Hun har forresten blitt kjempe flink til å blogge ofte så ta gjerne en tur innom henne HER.

Som bevis for at jeg selv også var med på turen legger jeg ved også dette bildet av to fornøyde "bleikfiser". Jeg er ekstremt fornøyd med at Lisa endelig er tilbake i Norge, og det er herlig at hun bare er en telefon unna. Vi har hatt mange koselige treff i sommer og mange flere skal det bli, hurra.

Ja, sånn er altså tingenes tilstand. Jobbing, og koselige sosiale aktiviteter med venner det er en herlig sommer det :D

Og husk da folkens at selv om solen ikke skinner ute kan den skinne inne :D

1 kommentar:

Merete sa...

Æ jagga saue baki Grønndaln her på søndan, å da mærka æ at kondisen va itj ailjdeles på topp du! Så vi må få t ein trimrunde eller to når du får feri :) Ein runde t dæ å ein runde t mæ :D