søndag 2. august 2009

Den første ferieuken

Da har jammen meg min første ferie uke bare rast avgårde. Det har værten sille uke når det gjelder blogging, noe som skyldes full aktivitet på andre baner. Blåbærtur i skogen. Legg merke til at vi ikke tar sjanser i trøndelag. Her er det på med sykkelhjelmen til og med på blåbærtur.

En skal tidlig krøkes


Lisa kom også på et koselig besøk denne uken. Dette var det mest normale bilde vi kunne få til så det får duge.

Vi har også hatt Grimstad besøk denne uken, og da ble det selvfølgelig kubbturnering. Egen innsatsen var laber, men så ufattelig gøy vi hadde det.

Jeg har tatt utrolig mange fine bilder denne uken, men jeg velger å holde mange av dem for meg selv. Dere har fått et lite innblikk i hva jeg har bedrevet tiden min med da. Det har blitt mye prins og prinsesses tid, og vi har laget kjempe mange koselige ferieminner sammen. Kort oppsummert har uken bestått av biltur, sykling, blåbærtur, strikking, bursdag, lek, kubbspill og masse masse ferie kose. En herlig start på en herlig ferie.

1 kommentar:

Lisa sa...

En velfortjent ferieuke, Hannemor! :-)
Og virkelig et lekkert bilde av oss må jeg si... :P