onsdag 28. januar 2009

Nytt yndlingsplagg

Nå har jeg fått meg et nytt yndlingsklesplagg. Tror nesten jeg kan gifte meg med det. Jeg bruker det så å si hver dag. Tror dette eller rettere sagt disse plaggene var designet for meg å mine behov. Det var kanskje en overdrivelse at skaperne av disse fantastiske plaggene har brukt meg som mentor, men tanken var morsom. Jeg er så glad i disse plaggene at jeg har til og med gjort det utenkelige. Jeg har kjøpt en i rosa. Er det mulig? Det er så sensasjonelt at jeg har kjøpt et rosa plagg at en kan spørre seg om månen snart faller ned, eller at tyngdekraften er et avsluttet kapittel. Utrolig med andre ord. Dette sensasjonelle plagget, som de fleste nordmenn har anskaffet seg og oppdaget lenge før meg, er superundertøyet. Det er ikke uten grunn det kalles ”super”, det er jeg overbevisst om. Et slikt strålende plagg er helt nødvendig å investere penger på. En blir i hver fall påminnet dette når til og med veggene på husene har rim på seg, og det er smertefullt å puste fordi kulden erobrer lungene. Spesielt snertent kan ikke plagget påstås å være, men for et hjelpemiddel for en frossen viking som meg. Apropos viking, hva gjorde de på den tiden uten superundertøy. Jeg hadde nok ikledd meg så mye klær at jeg hadde stått oppreist med hendene rett ut uten å kunne bevege på stort mer enn fingrene. Jeg hadde jo måttet kle på meg det jeg hadde i åsynet om jeg hadde vært viking, de hadde nemmelig ikke pustende, varmt og mykt super undertøy på den tiden. Jeg liker ikke å fryse, og derfor simpelthen elsker jeg superundertøyet mitt, også det rosa.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Rosa <3 hehe ;) æ e imponert :)

Hanne sa...

Ja, æ overaske mæ sjøl å stadig vækk.

Anonym sa...

Jeg fant en rosa stringtruse i skuffa di en gang som jeg har knyttet streke bånd til. Jeg har den på meg akkurat nå faktisk.