tirsdag 23. desember 2008

Nå er det jul igjen

Jeg simpelthen elsker julen. Det er ikke noe å legge skjul på. Jeg har vært på jobb i dag også, humøret var på topp. Jeg og Elisabeth tullet hele dagen, og det toppet seg jo med en stjerne episode, da vi skulle plassere stjerna i toppen av juletreet. Denne episoden kan egentlig ikke beskrives, den måtte bare oppleves. Jeg lo så jeg hadde vondt i magen lenge etterpå. Tross den særdeles morsomme hendelsen var det visst bare jeg, Elisabeth, June og Qvigstad som så humoren i dette. Jaja livet er ikke morsommere enn en gjør det til selv. Vi hadde også en koselig uformell julefrokost på jobben i dag. Flott at vi kan gjøre slike spontane enkle ting en gang i blant selv når man jobber i offentlig sektor. Etter jobben bar det til Hemne. Siden jeg fikk gå et kvarter før jeg egentlig sluttet på jobben, rakk jeg å kjøre før det ble alt for mye trafikk. Dermed gikk hjemturen fort i dag. Hadde også en mini stopp på veien med overlevering av julegave til Gunhild. Dumt jeg måtte dra så brått, men plutselig skulle jo hele verden kjøre til Likroken og da stod jo jeg i veien, og måtte flytte meg. Ellers har jeg pyntet juletre i kveld, og hatt besøk av Mari. Super koselig at hun hadde tid til en skravle stund og litt marsipan spising før hun måtte dra videre. Nå venter jeg Lisa her vært øyeblikk, også blir det rakfisk spising om en liten stund. Men aller først er det hovmesteren og grevinnen. Åh jeg ELSKER julen og alt den bringer med seg. Om jeg ikke rekker å skrive et innlegg i morgen må jeg ønske alle ei riktig GOD JUL. Håper dere alle får en fin julefeiring. Juleklem til dere alle fra Hanne.

Ingen kommentarer: