fredag 13. august 2010

Music track

Hva skulle vi gjort uten musikk tro? Jeg er så utrolig glad i musikk. Musikk gir meg så utrolig mye. Jeg vet jeg har skrevet om dette tidligere, men sånn blir det når man skrive blogg om seg selv. Musikk er en viktig del av meg og da er det jo naturlig å skrive om det også. Etter at vi var en liten herlig gjeng på Hellbillies i sommer har jeg hørt mye på dem.

Det som er så herlig med musikk er at det er så personlig. Man kan liksom ikke kritiseres for sin egen musikksmak. Vi er jo alle forskjellige og liker forskjellige saker også når det kommer til musikk, men å kritisere andre for at de liker noe annet enn det en selv liker synes jeg ikke går an. Det er jo det som gjør musikken så herlig. Man finner det man selv liker og nyyyyter den. Jeg nyter i hvert fall musikken. Det er så spennende synes jeg selv å bli kjent med nye mennesker og dermed bli introdusert for ny musikk.

Dagens Hellbillies tips: Leite etter lykka, og mørkemann.

Sånn ellers har jeg denne uken lært at man kan ikke bli forundret over noen ting.

Siden jeg for en stund tilbake lovte å ha flere bilder inn på bloggen tenkte jeg at jeg skulle vise dere navneskiltet mitt jeg fikk i posten i dag (Jeg hadde forsåvidt akkurat likt skilt før, men det har forsvunnet til fellesvaskeriet gitt).

Det der ble vel strengt tatt bare et bilde av undertegnede. Jeg får prøve igjen......
Der ja. Da er "marihøna" (ei på jobben kaller meg det) klar for jobb på gastro igjen.

1 kommentar:

Merete sa...

Sett å hørre på musikk i denne skrivende stund! Å da e d Shakira - waka waka som e på! Æ syns skilta der e så fin, litt ekstra i tillegg t d vanlige navne skade absolutt ingen :D