fredag 23. juli 2010

Back on track

Min gode vennine Merete ga meg en påminnelse om at det er et halvt århundre siden jeg blogget sist. Fy skamme seg, smekk på fingeren og alt annet som kan belyse at det er fyfy å ikke blogge på lenge. Til mitt forsvar har jeg ikke hatt internett på en uke, så det er en stor del av årsaken, en anne grunn er at jeg har hatt innspurten på jobbingen for denne sommeren. I dag gikk jeg nemmelig ut i ferie etter å ha jobbet siden skolen sluttet. Det var veldig deilig å gå ut i ferie nå, selv om jeg har hatt det veldig fint på jobb også. Jeg trives veldig godt med gastro pasienter, og ikke minst mine fantastiske kollegaer. Om jeg får meg jobb der kommer jeg sikker tilbake etter jeg er ferdig med masteren, for en periode i hvert fall.

Ja, nå er det jammen meg ferie dere. Det har jeg feiret med å ha hele to jordbærmåltider i dag. Ferien skal benyttes til masse bonustantebarnkos, mye sosialt samvær med gode venner, herlig mat og drikke, avslapping og rett og slett bare kos. Jeg begynner nok også så smått på masteroppgaven min, men ikke i dag, og ikke i morgen. Nå ble dette egentlig bare et tulliball innlegg, men det viktigste er vel at jeg er tilbake til bloggverden.

Dette er et bilde av Lisa forrige helg. Det var en virkelig herlig lørdagskveld. Vi satt ute på verandaen hele kvelden og koste oss med salat og cider. Granat eple cider anbefales på det STERKESTE.

1 kommentar:

Merete sa...

Weee :D Hanne is back :D