søndag 13. juni 2010

Dåp til Olava

I dag har det vært dåp til Olava, og som de fleste har fått med seg var jeg så heldig å få være fadder. Nå er jeg beæret med å ha to herlige fadderbarn, noe som jeg setter utrolig stor pris på. Det har vært en fantastisk flott dag med mye trivelige folk og god mat. Hovedpersonen selv sjarmerte hele selskapet i senk bare med sin tilstedeværelse. Her kommer en liten bildeoppsummering av dagen.

Dåpsbarnet i sin nydelige kjole.

Olava og mammaen hennes CharlotteFadder/bonus tante Hanne og skjønne Olava.

Her er faddere, foreldre og dåpsbarn samlet.

Mitt eldste fadderbarn Oda. Er jeg ikke heldig som har to så fantastiske fadderbarn? Ikke nok med det er jeg også så heldig å ha enda flere bonustantebarn også. Jeg blir helt varm innvendig bare av å skrive om dem. De betyr så utrolig mye for meg alle disse barna.

Kaker, nammis.

Hanne, Olava og Aslak (pappaen til Olava). Jeg og Aslak er tremenninger, men vi har vokst opp i lag og regnes vel mer som søskenbarn enn tremenninger. Noe riktig må jeg ha gjort da siden jeg ble fadder på Olava, selv om det ikke høres slik ut ;) (intern spøk :P ).
Tante Kristin og Olava

Min bonussøster med mann, og mine bonussøskenbarn og deres damer.

2 kommentarer:

Nils 2. sa...

Masse fine bilda !! takk for en fin dag!

Johanne Brekkevold sa...

Så ut som en flott dag Hanne!:) Veldig søte fadderbarn.