torsdag 29. april 2010

Ny start med blanke ark

Jeg valgte å stenge bloggen litt før jeg opprinnelig skulle fordi jeg ønsket å begynne den nye starten litt før. Det skal nå bli deilig å blogge om det jeg vil blogge om, og ikke behøve å tenke på at alle i den vide verden kan se det. Håper dere vil like den nye bloggen min som vil inneholde litt mer om hva jeg holder på med i hverdagen, altså litt mer personlig (litt :P ).

Den siste tiden har gått med til oppgaveskring her i gården, som sikkert de fleste av dere vet. Jeg har nå levert inn to oppgaver, og den tredje er underveis. Jeg håper å bli ferdig med den tredje oppgaven enten i løpet av dagen eller i morgen. Etter at jeg har skrevet ferdig den tredje oppgaven har jeg en oppgave, en skoleeksamen og en søknad om veileder til master igjen før sommerferien, så her er det bare å stå på.

Nå må jeg kaste meg rundt så jeg får skrevet ferdig den tredje oppgaven, og kanskje tid til litt annet også.


Vi feirer den nye bloggstarten med litt champagne ;)

2 kommentarer:

Merete sa...

Skåle for den (me vann riktignok her da) :)

Hanne sa...

Skål for ny start, og takk for at jeg får lov til å lese :-)