tirsdag 26. januar 2010

Lisa it's your birthday









Nå var det ikke jeg som fant denne filmen, men den var jo så konge, så jeg måtte jo bare poste den selv. Snakk om passende film.

Verdens beste Lisa har nemmelig bursdag i dag. Hurrrrraaaa. Gratulerer så utrolig masse med dagen Lisamora. Jeg vet nesten ikke hvor jeg skal begynne med å beskrive denne personen. Tror jeg må ta det litt stikkordsvis jeg.

Lisa har alltid godt humør. Ingen sure miner der i gården nei. Lisa får i hvert fall min dag til å lyse opp når hun kommer med sitt blide åsyn.


En del reiser har det også blitt på denne damen. Jeg tror alle som vet hvem Lisa er, er enig i meg at reiselysten er et veldig beskrivende ord på denne damen. Nå er det snart et år siden jeg og Trine tok mot til oss og reiste og besøkte Lisa i Canada. Da tror jeg faktisk vi klarte å overraske henne. Det var nok uventet for Lisa at vi to skulle være de første som tok reisen over til Canada. Vi har også reist en del sammen Lisa og jeg, Rhodos og Østerikke har hatt besøk av oss samtidig, og det var noen minnerike turer begge to.


Skuespill. Lisa er ikke redd for å dumme seg ut, og oppveksten har vært preget av skuespill, utkledning og dukketeater.

Det er ingen person jeg ler så mye med som Lisa. Jeg ler langt ned i magen og med hele meg sammen med Lisa.

Lisa er også en bestemt dame, når hun har bestemt seg for noe blir det slik både i skolesammenheng og ellers i livet. Jeg kunne holdt på hele dagen med dette, Lisa er ikke en person en beskriver med få ord. Er jeg ikke heldig som har en slik herlig bestevennine? Jeg unner alle å ha en Lisa i sitt liv. Hun stiller opp og er støttende helt ut til fingertuppene. Når jeg er urimelig kommer strengstemmen frem og får meg på rett kurs igjen. Selv om avstanden mellom oss er lang nå føler jeg at vennskapet kun blir sterkere av den grunn. Nå er det ca 23 år siden jeg traff Lisa første gang, og vårt vennskap er virkelig bunnsolid. Jeg savner deg kjempe masse Lisa, og jeg gleder med sinnsykt til vi møtes igjen. Håper ikke det blir så lenge til.

Håper du får en super bursdag, og jeg skulle ønske jeg kunne feiret sammen med deg. Vi får ta en feiring når du kommer hjem. Sender en stooooor bursdagsklem fra meg. Kjempe glad i deg, verdens beste LISA :D

2 kommentarer:

Lisa sa...

ÅåååÅÅ, tusen takk! :D Så mange fine ord og "fine" bilder! :) Du e no verdens beste Hannemora, ja!

Merete sa...

Æ må bære lægg inj ein kommentar her å æ! Hanne du e denj flenkaste æ veit t å skriv fine ord om andre, d ska du ha! D skoilja ha vårre fler som dæ! Å både æ å andre skoilja ha vårre flenkar t å sei fine ting om andre! D tar itj så lang tid å d koste så lite, å d glede så my!

Å gratulere me dan som va t dæ, Lisa :)