onsdag 9. desember 2009

9. Desember

I dag er det 9. Desmber, og kun 15 dag igjen til julaften, ja 14 dager om en ikke regner med selve julaften da. I dag har jeg hittil oppholdt meg på badet med vaskestaven og salmiakk i hånden. En periode var det i grunnen litt traumatisk på grunn av en overdose salmiakk på en svamp. Det er nok en god salmiakk odør i dette hus nå tenker jeg. Jeg selv er blitt immun og kjenner ingen ting. Senere i dag skal jeg på city syd og gjøre de siste julegave innkjøpene. Kun to stykker igjen. Julegavene har jeg holdt på med siden juli nå så jeg kjenner jeg gleder meg til jeg blir ferdig med alle. Neste år skal jeg begynne med julegavene på januar.

Føler jeg ikke har så mye å skrive om i dag. Er nok salmiakken som har tatt knekken på meg, men en liten kalenderluke ble det nå da.

Ingen kommentarer: