mandag 7. desember 2009

7. Desember

Oioioi som tiden går, nå er det jammen meg 7. desember alt. I dag har jeg vært å kjøpt verdens beste laks til noen av mine kollegaer. Jeg fikk helt vann i munnen da jeg så Anne stod å pakket inn fisken. Anne var også super duper snill og sendte med smaksprøver til jobben. Er så koselig når folk gjør slike ting. Skikkelig førjuls snillhet. Jeg skal også ta med meg noe av marsipanen vi lagde i går ned til jobb, da blir det nok avkastning på den skal dere se. Men tro meg, jeg har ikke hatt med alt, jeg må jo kose meg selv også. Ble en kort luke dette her, men jeg skal hoppe i dusjen nå og stikke på jobb etterpå :)
Ønsker alle en finfin 7. desember.

2 kommentarer:

Lisa sa...

Yey, der var det kommet ny luke! :) Dere må kose dere med både laks og marsipan! :)

Johanne Brekkevold sa...

Hils alle jobbkolleger! Håper å komme på julelunsj i neste uke. Hjemmelaget marsipan er så nydelig.