onsdag 16. desember 2009

17. Desember

I går var treerbanden samlet til førjulskos hos June. Hun hadde disket opp med deilig lasagne, salat og hvitløks baguetter. Nammis.... Det var kjempe deilig og kjempekoselig. Siden den mest fotogene av treerbanden ikke har lyst til å vise sitt blide åsyn for internettverden så får det holde med bilde av meg og June.
Det er så rart at vi er kommet så langt i desember at folk har begynt å si god jul til hverandre, og bytte gaver. Kjempe koselig å ha en slik sammenkomst, lenge siden vi har vært sammen alle tre utenom på jobben nå så det var på tide.

Husfruen rydder. Kvelden ble avsluttet med tre stykk overspiste damer godt plantet i sofaen. En velykket aften med andre ord.
Forresten så må jeg jo si at det ble bra respons på forrige innlegg. Vi får se, kanskje det blir kalender til neste år også Lisa ;)
Ønsker alle sammen en riktig fin 17. Desember. Jeg skal kjøre bil i dag jeg, men først skal jeg spise litt og gå på bokjakt.

1 kommentar:

June sa...

Takk for en koslig kveld :) Får ha et lite nyttårsselskap også! -Hils mammsen og pappsen din masse fra oss, GOD JUL :)