torsdag 22. oktober 2009

I går kom jeg hjem etter at jeg har vært bonustante i fem dager. Jeg har kost meg skikkelig, men det strekte selvfølgelig ikke til med tid denne gangen heller.

De utrolige søte mohair geitene fikk besøk av oss hver dag. Rakkerne hadde også kommet seg ut av inngjerdingen en dag, men det ordnet seg heldigvis.

På søndag reiste jeg, Nina og barna for å besøke tante Reidun. Hun spanderte på oss vafler og hele gjengen koste seg. Etter besøket gikk turen til hoppeloppeland, der barna gikk bananas. Jeg fikk også prøve en sklie, og det var da ganske gøy det skal jeg innrømme.

De to største prinsessene er skolejenter.

Her kommer de tilbake fra en skoledag. Legg merke til hvor søt Oda er med felekassen sin da.


Fele eller fiolin er virkelig tingen for tiden, og jeg var heldig publikum.

Den siste dagen var jeg med Oda og Herborg på idrettsskole. De koste seg skikkelig.
Dette var et kort og lite innblikk i det vi har gjort de dagene jeg var på besøk. Gleder meg alt til å se dem igjen.

1 kommentar:

Lisa sa...

Så ut som du hadde en fin og velfortjent ferie Hannemor! :) Nå sitter jeg på skypern og venter på deg.. ;)